مفتخر هستیم که آکادمی پرشیا بلاکچین، جدیدترین محصول مجموعه «پرشیا بلاکچین» را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم.

در پرشیا بلاکچین، به‌عنوان پرمخاطب‌ترین مرجع آموزشی ارزهای دیجیتال در ایران، تاکنون هزاران محتوای آموزشی رایگان را منتشر کرده‌ایم تا به آگاهی‌بخشی مردم و رشد ایران عزیزمان در این صنعت انقلابی کمکی کرده باشیم. حالا، با راه‌اندازی آکادمی پرشیا بلاکچین، تعهدمان به آموزش را یک سطح فراتر می‌بریم.

با تجربه‌ای که در این سال‌ها کسب کرده‌ایم و با مدرسان متخصصی که به آکادمی پرشیا بلاکچین خواهند آمد، در آکادمی پرشیا بلاکچین دوره‌های غیرحضوری مختلفی را ارائه می‌دهیم تا به شما کمک کنیم در دنیای پیچیده ارزهای دیجیتال و فناوری حرکت کنید.

دوره‌های آکادمی پرشیا بلاکچین طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می‌دهند از مفاهیم پایه ارزهای دیجیتال گرفته تا استراتژی‌های معاملاتی و حتی فناوری‌های نوظهوری مانند هوش مصنوعی.

همچنین، تمام تلاشمان بر این است که بدون پرداختن به غیرضروری‌ها، در کمترین زمان ممکن، مهم‌ترین مفاهیم و مهارت‌ها را آموزش دهیم.

بنابراین، چه مبتدی باشید و چه یک معامله‌گر پیشکسوت، می‌توانید مخاطب و دانشجوی دوره‌های آکادمی باشید.

گفتنی است قبل از معرفی عمومی، تمامی دوره‌های فعلی را در فاز آزمایشی با دیگران به‌اشتراک گذاشتیم و نظرشان را پرسیدیم تا مطمئن باشیم که از همان اول با دست‌ پر آمده‌یم.

علاوه بر این، همانند سال‌های گذشته، برای اغلب دوره‌ها (همه دوره‌های بیش از ۳ ساعت) با ۷ روز ضمانت بازگشت وجه، کیفیت را برایتان تضمین می‌کنیم. بنابراین، همه می‌توانند با آسودگی در این دوره‌ها شرکت کنند. همچنین، آپدیت‌ها، پشتیبانی و ویژگی‌های جدید برای همه شرکت‌کنندگان قبلی هم قابل استفاده خواهد بود.

آکادمی پرشیا بلاکچین در نسخه اول خود و برای دانشجویان اول، برای همه دوره‌ها به‌مدت محدود تخفیف ۳۰‌درصدی در نظر گرفته است. از دست ندهید!

کد تخفیف: acarel۳۰

ورود به آکادمی پرشیا بلاکچین



منبع